Muzyczne marzenia…

Na pewno każdy z kolegów po fachu się ze mną zgodzi, że ma jakieś muzyczne/gitarowe marzenie. Jednemu marzy się wspaniały head, innemu niesamowite combo, gitara.. Każdy muzyk tego potrzebuje. Wiemy, ze to nie sprzęt a technika i uczucie darzone muzyce się najbardziej liczy, ale kto z nas nie marzył o Gibsonie LP z 58′? Mokre sny gitarzystów.. Albo o headzie Mesa/Boogie Triple Rectifire? Moje obecne sprzętowe marzenia ograniczają się do Washburna z serii Parallaxe Solar 17ETC (wersja z Evertune Bridge) oraz Randall’a Satana lub Randall’a 667. Pieniędzy na to wyjdzie dużo, ale radość przeogromna, zwłaszcza jeśli samemu się na to uzbiera i nadejdzie właśnie ten moment, kiedy lecisz do sklepu i kupujesz swój pierwszy egzemplarz chyba, że znajdziesz gdzieś używkę. Ja już powoli nastawiam się na kupno Washburna ze sklepu, ponieważ nie widziałem nigdzie u nikogo w Polsce właśnie tej wersji używanej. Nigdy nie byłem fanem siedmiostrunówek, ale z wiekiem zmieniły się moje horyzonty. I podobno człowiek zmienia się co 7 lat, więc może nastał właśnie ten moment?

Kolejne moje muzyczne marzenia są raczej długoplanowe. Chciałbym wydać przynajmniej jedną solową płytę, robić trasy koncertowe po Polsce i całym świecie, zrobić własną salkę prób połączoną ze studiem nagrań. Kto wie, może to się spełni. Ja jestem pełen nadziei bo muzyka to jest to, co chciałbym w życiu robić.

Każdy z gitarzystów na pewno marzy o sporej kolekcji gitar. Ja bym chciał mieć po jednym wiośle od każdego polskiego producenta (Mayones, Skervesen, BlacKat oraz RAN), poza tym PRS Custom 24, multiscale’owy Strandberg czy chociażby headless’owy Kiesel Vader 7. Aktualnie w domu mam 3 gitary, w UK u siostry jest jedna i kolejna możliwe, że przybędzie do mnie w przyszłym roku więc malutkimi kroczkami kolekcja się powiększa. A wy jakie macie marzenia? Podzielcie się!

Autor: Jakub

Gitarzysta, muzyk, tekściarz, miłośnik gitar wszelkiej maści, bujający w obłokach szalony perfekcjonista artystyczny

Skomentuj

