Kostki gitarowe vol.1

Od samego początku nauki gry na gitarze próbowałem ćwiczyć palcami. Swierdziłem, że to jest wygodniejsze szczególnie, że miałem wtedy jedynie akustyka i na nim uczyłem się grać. Wiadomo, gitara akustyczna sama w sobie jest głośna więc granie piórkiem byłoby nie do zniesienia. Kostek używałem jedynie w momencie, kiedy byłem sam w domu, aby nikomu zwyczajnie nie przeszkadzać. Pierwszą moją kostką był Dunlop o rozmiarze bodajże 0.88 mm. W późniejszym okresie, po zakupie elektryka, przerzuciłem się na granie Dunlopem Ultex Jazz III – jedne z najwygodniejszych kostek. Bardzo dobrze trzyma się między palcami dzięki chropowatej powierzchni, nie wyślizguje się podczas intensywniejszego grania.

dunlop_427p_ultexjazziii

Kolejną kostką, która pojawiła się u mnie kilka dni temu jest dobrze znana z filmu „Kostka przeznaczenia” Pick of Destiny od firmy Clayton. Kostka ta posiada 3 różnej grubości rogi co daje jej maksimum uniwersalności. Dość wygodna, nie gnie się i nie wyślizguje z ręki podczas mocniejszego kostkowania czy szybszych partii.

clayton-pick-of-destiny-functional_m

Kolejną kostką w mojej skromnej kolekcji jest Clayton Plektrum S-Stone 2.50 Jadeit. Kostka o wymiarach standardowych, z wgłębieniami na palce umożliwia bardzo dokładne trzymanie kostki. Chropowata powierzchnia zapobiega wypadaniu kostki z ręki a grubość 2.50mm świetnie nadaje się do grania na basie.

product_thumb-php

Wpis ten został poświęcony kostkom, które dotarły do mnie we wtorek i zdążyłem je ograć w tym czasie.

Stay rock!

Autor: Jakub

Gitarzysta, muzyk, tekściarz, miłośnik gitar wszelkiej maści, bujający w obłokach szalony perfekcjonista artystyczny

Skomentuj

